021-77806384pars.graphic@yahoo.com

میز کانتر سوئیسی طبقه دار

میزکانتر  ابزاری مناسب و قدرتمند جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات و محصولات در نمایشگاهها ، همایشها ،سمینارها و ... می باشد. میزکانتر نمایشگاهی کاملا پرتابل بوده و جمع کردن و نصب آن خیلی راحت می باشد و با توجه به داشتن پوستر در قسمت جلوی آن،شما می توانید لوگو وتبلیغ خود را برروی آن قرار دهید. میزکانتر نمایشگاهی قابلیت نصب و اجرا در کمترین زمان و فضای ممکن را دارد میزکانتر نمایشگاهی دارای صفحه چوبی است که می توانید از آن به عنوان میز مذاکره قابل اطمینان استفاده نمایید زیرا توانایی تحمل وزن تا 30 کیلوگرم را دارد.

به گونه ای که میز کانتر همانند دیگر سازه های پرتابل قابلیت نصب و اجرا در کمترین زمان و کمترین فضای ممکن را دارا می باشد.قابلیت نصب چاپ از دیگر مزایای میز کانتر است.

تفاوت اصلی میزکانتر سوئیسی طبقه دار با کانترهای دیگر استفاده از نهایت سلیقه در طراحی و ساخت این سازه است.به گونه ای که این سازه دارای خط کش های آلومینیومی با نصب مگنت بر آن است که راحتی نصب را دوچندان می کند.همچنین میز کانتر دارای صفحه ای چوبی بسیار زیبا و مقاوم بر روی آن است که این صفحه دارای قابلیت تاشو می باشد که همچنین سه کیف دولایه جهت محافظت هرچه بیشتر میز کانتر در آن طراحی شده است و داشتن دو طبقه ABS از دیگر مزایای این سازه می باشد.

ابعاد چاپ: 
94 * 208
وزن سازه به همراه چاپ: 
15 کیلوگرم
فضای اشغالی: 
110 سانتی متر
قیمت سازه: 
3 میلیون تومان
قیمت چاپ: 
250 هزار تومان
قیمت طراحی: 
300 هزار تومان
قیمت اجاره سازه: 
500 هزار تومان