021-77806384pars.graphic@yahoo.com

تاثیرنور در غرفه نمایشگاه

مهم ترین مساله بعد از طراحی و رنگ غرفه،نور پردازی و برق غرفه میباشد.در اصل عاملی که میتواند تمام کننده کار از دید مجری و زیبا تر شدن کار از دید بیننده باشد نور غرفه میباشد رنگ های غرفه برای بهتر دیده شدن نیاز به نورپردازی حرفه ایی دارد.

در هر غرفه اینکه کدام قسمت غرفه نیاز به نور پردازی بیشتر دارد و کدام قسمت میتواند با نور ملایم دیده شود مهم ترین مساله ایی ست که طراح باید به آن اشراف داشته باشد .

لوگو هر سازمان معرف حیطه فعالیت آن مجموعه میباشد و قطعا برجسته کردن لوگو با نور پردازی دور آن و یا گاها تمام حروف یا دیواره ایی که لوگو روی آن قرار گرفته میتواند بهترین ایده برای معرفی شرکت باشد،که هم نظر کارفرما و هم نظر بازدید کننده را به خود جلب کند.

نور غرفه در صورتی که بیش از حد مجاز باشد موجب کاهش دید در کل غرفه میشود و از همه مهم تر موجب آزردگی  بازدید کننده میباشد.

کاری  که نور انجام میدهد اینست که به بیننده مسیر نگاه میدهد،واز او می خواهد جزئیات بیشتر توجه کند.

با ترکیب صحیح نور ها میتوان قسمت هایی که زیبایی بیشتری در غرفه دارند و محصولات مشتری در آن قسمت قرار گرفته است بدون هیچ محدودیتی دیده شود.

و در مقابل در فضای vip و cip نور محیطی و مصنوعی یا در اصطلاح لایت که با درخشش عمومی ایجاد میشود تا یک محیط گرم و راحت به فضای غرفه بدهد.

در یک نور پردازی ایده آل در محیط غرفه نیازی به استفاده کلی  نور محیطی نیست بلکه میتوان نورغالب را محیطی در نظر بگیریم و در کنار آن از نورهای متمرکز دیگری بهره ببریم،تا قسمت های خاص و مهم غرفه به صورت ویژه به نمایش گذاشته شود

مولف:پارس ستاره هامون

88822007

 

تاثیرنور در غرفه نمایشگاه | پارس گرافیگ

پیغام خطا

Recoverable fatal error: Argument 1 passed to xmlsitemap_node_create_link() must be an instance of stdClass, boolean given, called in /home/parsgrap/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module on line 28 and defined در xmlsitemap_node_create_link() (خط 194 از /home/parsgrap/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module).

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.