021-77806384pars.graphic@yahoo.com

لایت باکس آلومینیومی

لایت باکس های قاب فلزی یا لایت باکس های آلومینیومی از قدیمی ترین لایت باکس های موجود در بازار است که درسالیان گذشته مورد توجه مشتریان بوده است. ساختار لایت باکس آلومینیومی تشکیل شده است از قاب آلومینیومی 9 سانتی متر و 2 لایه پلکسی گلاس که تصویر مابین این 2 لایه قرار خواهد گرفت ، سیستم نوردهی در لایت باکس های قاب آلومینیومی از نوع SMD بوده و شدت نور بالایی دارند .در قدیم نور استفاده شده در لایت باکس فلزی از مهتابی به ترانس بوده که مشکلات متعددی را بوجود می آورد .از جمله سوختن مهتابی که کار تعویض آنرا دشوار می کرد سوختن ترانس ، سنگینی لایت باکس از دیگر معایب لایت باکس آلومینیومی بود. اما تعویض مهتابی با نور اس ام دی کار با لایت باکس آلومینیومی را راحتر کرده است.

برای تعویض تصویر کافی است از یک طرف لبه فوقانی لایت باکس را باز کنید و تصویر جدید را مابین 2 لایه پلکسی گلاس قرار دهید .

لایت باکس فلزی به صورت استند و 2 طرفه نیر قابل تولید خواهند بود . برای نمونه میتوان به لایت بکس های تبلیغاتی مترو اشاره نمود .

مؤلف : پارس گرافیک

لایت باکس آلومینیومی | پارس گرافیگ

پیغام خطا

Recoverable fatal error: Argument 1 passed to xmlsitemap_node_create_link() must be an instance of stdClass, boolean given, called in /home/parsgrap/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module on line 28 and defined در xmlsitemap_node_create_link() (خط 194 از /home/parsgrap/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module).

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.