021-77806384pars.graphic@yahoo.com

طراح حرفه ایی غرفه نمایشگاهی

کلیدی ترین اصل در بحث غرفه سازی طراحی غرفه می باشد.یک طراح حرفه ای غرفه با چیدمان صحیح و کاربردی  میتواند از فضای غرفه به صورت کاملا حرفه ای و هوشمندانه استفاده کند.شرکت کنندگان در نمایشگاه میتوانند با انتخاب هوشمندانه شرکت غرفه ساز و تیم گرید دار با سابقه در زمینه طراحی اولیه غرفه غافلگیر شوند و با داشتن یک غرفه لوکس و زیبا به راحتی مشتریان خاص خود را جذب محیط غرفه کند.

شرکت پارس ستاره هامون با داشتن تیم مجرب طراحی تا کنون بزرگترین قدم را در بحث طراحی غرفه های لوکس نمایشگاهی برداشته است.

قرار گرفتن تمامی المان ها در جای درست خود در غرفه به بازدید کننده در غرفه این امکان را میدهد که در  صورت ورود به غرفه بتواند در بخش مورد نظرحضور یابد.

مهم ترین عامل در طراحی غرفه ها بسته به نوع فعالیت هر شرکت نشان دادن نوع فعالیت آن شرکت میباشد چرا که مهم ترین عامل حضور هر موسسه،یا سازمانی رسیدن به اهداف بلند مدت میباشد و یک طراح حرفه ایی غرفه با نشان دادن شعار های سازمانی و ساختن ماکت هایی که مربوط به فعالیت آن شرکت میباشد میتواند مجموعه را در رسیدن به آن اهداف یاری رساند.

در صورتی که طراح غرفه نتواند متناسب با صلایق مشتری و حتی مراجعه کنندگان آن نمایشگاه پیش برود متاسفانه موجب شکست در بحث بازاریابی و ادامه ندادن همکاری با آن مجموعه شود.

طراح غرفه خالق زیبایی و جان دادن به محیط غرفه با رنگ ها و نور پردازی های مناسب میباشد.

هنر نظم بخشیدن به اشیاء است.

مولف:پارس ستاره هامون

88822008