021-77806384pars.graphic@yahoo.com

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاه مهمترین راه تبلیغات و همچنین ارائه خدمات و محصولات میباشد.امروزه دیگر صنعت نمایشگاهی به عنوان صنعتی نوپا با بیش از دویست سال قدمت شناخته نمی شود. حضور موفق در نمایشگاهها ، نیازمند رعایت نکات فراوانی است که یکی از مهمترین آنها ساخت و تجهیز مکانی است که مشتری از برگزار کننده اجاره کرده است.که در اصطلاح به آن غرفه نمایشگاهی میگویند. غرفه سازی و تجهیز غرفه ، شاید مهمترین بخش شرکت در نمایشگاه محسوب میشود. به این معنا که هر چقدر غرفه شما زیبا تر و کامل تر باشد ، چشم بیننده را خیره کرده و به شما این امکان را میدهد که اعتماد مخاطب را جلب کنید و امکانات غرفه از جمله ویترین های نمایش محصول و خدمات ، میز های کانتر جهت اطلاع رسانی و معرفی محصول ، اتاق مذاکره ، پوسترهای نصب شده در غرفه ، گل آرایی و ... شما را قادر به معرفی هر چه بهتر محصولات می نماید.

در بخش غرفه سازی حتما نهایت دقت در انتخاب غرفه ساز را لحاظ کنید. شرکتهای غرفه ساز معتبر همگی دارای مجوز های لازم و سابقه کاری درخشان در این زمینه هستند. شاید فرایند غرفه سازی شامل نجاری ، نقاشی ، برقکاری و ... باشد ولی لزوما هر نجار و نقاش و برق کاری ، غرفه ساز نیست.

برخی از مزایای غرفه ساز حرفه ای:

1-استفاده از طرح های مدرن و جدید با لحاظ ایستایی سازه ( تحت نظارت مهندس ناظر)

2- دارار بودن کارگاه جهت برش و ساخت غرفه

3-برخورداری از کادری مجرب در بخش نصب و سرپا کردن غرفه

4- ناظر فنی و کیفی متخصص جهت نظارت بر روند ساخت غرفه

و....

غرفه سازی نمایشگاه شاید کاری به ظاهر ساده ست اما تخصص در آن بسیار مهم و حیاتی است . شاید مهترین بخش غرفه سازی که افراد زیادی را به دردسر می اندازد ، زمانبندی آن است. اینکه درچه تاریخی نقشه ها به کارگاه ارسال شود . چه زمانی بهترین وقت حضور برای ساخت در نمایشگاه است ،نقاش و برقکار و ... کی باید در نمایشگاه حضور داشته باشند از نکات مهم در غرفه سازی نمایشگاه است.

مولف : پارس گرافیک       88822007-09123873510

غرفه سازی نمایشگاهی | پارس گرافیگ

پیغام خطا

Recoverable fatal error: Argument 1 passed to xmlsitemap_node_create_link() must be an instance of stdClass, boolean given, called in /home/parsgrap/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module on line 28 and defined در xmlsitemap_node_create_link() (خط 194 از /home/parsgrap/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module).

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.