021-77806384pars.graphic@yahoo.com

غرفه سازی ارزان

غرفه سازی ارزان

 

شرکت در نمایشگاه نیازمند مشخص کردن هدف است. بدین معنی که در بعضی از نمایشگاه ها باید فقط حضور داشته باشیم ،چون ،عدم حضور ما باعث استفاده رقیبای تجاری ما می گردد. در بعضی از دیگر نمایشگاه ها که معمولا داخلی و بین المللی می باشند باید حضور داشته باشیم و تمام توان خود را در برگزاری هرچه بهتر آن بکارگیریم.

با این تو ضیح ،ما باید بتوانیم هدف های تجاری ، برندینگ ، هزینه های شرکت در نمایشگاه را مدیریت کرده تا نتیجه لازم صحول گردد.

اغلب شرکت های معتبر در طول سال در چندین نمایشگاه داخلی از جمله تهران و شهرهای دیگر و در چندین نمایشگاه خارجی شرکت می نمایند.

در صورتی که هزینه های این نمایشگاه ها و غرفه سازی متفاوت است ،پس نیاز است که ما بدانیم از چه طریقی می توانیم هزینه های خود را مدیریت کنیم. البته مدیریت هزینه نیازمند مبحث کاملا جامع می باشد که از حوصله این متن خارج است. اما یکی از موضوعات این بخش که مربوط به ما می باشد غرفه سازی نمایشگاه است.

آیا اساسا می توان غرفه ای ارزان ولی خوب ساخت؟ اگر این طور است چرا بعضی از شرکت ها هزینه های زیادی بابت غرفه سازی انجام می دهند؟

هزینه ساخت غرفه نمایشگاه به چند بخش تقسیم می گردد. هزینه نجاری و چوب یک بخش قابل توجه در ساخت غرفه است.

غرفه هرچه کم کارتر باشد هزینه آن کم تر می شود. بدین معنی که وقتی شما خواهان غرفه ای ارزان هستید در زمان سفارش کار به یک غرفه ساز از ابتدا این موضوع را مشخص کنید که من یک غرفه ارزان می خواهم و طبیعتا در کنار آن باید خواسته هایتان را نیز کم کنید. مثلا شما می توانید همه ی محصولات خود را در معرض دید مخاطبین قرار ندهید، که این باعث کم کردن ویترین می شود و یا تعداد میزهای کانتر و اطلاعات خود را کاهش دهید یا در بخش تجهیزات غرفه تان مقدار میز و صندلی و مبلمان تان را کاهش دهید.

البته نیاز نیست که بخشی را به صورت کامل حذف کنید، مثلا شما دوست صندلی چهار نفره که می شود 8 صندلی را کم کرد.

و دوست صندلی 3نفره سفارش دهید. در بخش اجاره LCD می توانید در صورتی که به آن نیازی ندارید

آن را حذف کرده و یا تعدادش را کم کنید. همچنین در بخش گل آرایی ، کف سازی ، لایت باکس ها ، هدر سرغرفه و... می توانید در هزینه های یک غرفه ساز صرفه جویی کنید.

مؤلف : پارس گرافیک

77186176-09123873510